Nasi specjaliści

Magdalena Dziunikowska

Neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, pedagog

Z oświatą jestem związana od 2001 roku. W swoich działaniach łączę pasję do pracy z dziećmi i młodzieżą z profesjonalnym podejściem terapeutycznym.

Na co dzień zajmuję się terapią wad wymowy. Wspieram dzieci z dysleksją oraz innymi trudnościami edukacyjnymi.

Pracuję z osobami z opóźnionym rozwojem mowy oraz zaburzeniami komunikacyjnymi, mającymi swoje podłoże w autyzmie i zespole Aspergera.

Wspieram rozwój mowy i komunikacji, dostosowując swoje działania do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta.

Anna Pabiańczyk-Woźniak

Terapeuta, pedagog specjalny, psychoterapeuta (w trakcie specjalizacji), trener TUS, trener Szkoły dla Rodziców

Mam ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobyłam, pracując z osobami z różnych grup wiekowych — od dorosłych (głównie jako nauczyciel akademicki, edukator dorosłych) po dzieci w wieku przedszkolnym.

Od 2018 do 2025 roku byłam pedagogiem szkolnym. Pracowałam z dziećmi i młodzieżą z problemami emocjonalnymi, prowadziłam zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z zakresu zaburzeń dyslektycznych, dysortografii i dysgrafii. Pracowałam z dziećmi w spektrum autyzmu, z afazją, mutyzmem oraz z niepełnosprawnością intelektualną.

Od blisko trzech lat prowadzę zajęcia indywidualne z zakresu terapii ASD, terapii pedagogicznej oraz rozwijania kompetencji społeczno-emocjonalnych, a także zajęcia grupowe — trening umiejętności społecznych.

Obecnie jestem w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapia Dzieci i Młodzieży - podejście integracyjne. Szkolenie odbywa się w akredytowanym ośrodku - Centrum Kształcenia Psychoterapii i Terapii Środowiskowej przy Centrum Zdrowia i Rodziny w Sosnowcu. Opiekunem merytorycznym i naukowym specjalizacji jest prof. dr hab. Bernadetta Izydorczyk.

Michał Gąsiorek

Psycholog, pedagog specjalny, trener TUS, nauczyciel edukacji Montessori

Od blisko ośmiu lat towarzyszę dzieciom w edukacji Montessori oraz środowisku edukacji alternatywnej. Ważne jest dla mnie, aby każde dziecko mogło rozwijać się we własnym tempie, w poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji. Na co dzień kieruję się ideą Porozumienia bez Przemocy, ponieważ wierzę, że empatia, szacunek i uważność na potrzeby drugiego człowieka są fundamentem relacji wspierających rozwój.

Doświadczenie zdobywałem również w szkole specjalnej, gdzie wspierałem uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych. Najczęściej pracuję z dziećmi w spektrum autyzmu, towarzysząc im w rozwijaniu umiejętności społecznych i emocjonalnych oraz w odkrywaniu własnych zasobów.

Prowadzę Trening Umiejętności Społecznych i trening zastępowania zachowań agresywnych, a także zajęcia rozwijające dla uczniów. Wiem, jak ważne jest wsparcie dla całej rodziny, dlatego współpracuję również z rodzicami — oferując im przestrzeń do rozmowy, zrozumienia i szukania sposobów, które pomagają lepiej odpowiadać na potrzeby dziecka.